ADIDAS RUNNERS WARSAW

NA ZAJĘCIA OBOWIĄZUJĄ ZAPISY!
To niezwykłe miejsce przy ul. Solec 38, stworzone z myślą o osobach uprawiających sport w Warszawie.
Adidas Runners Warsaw to miejsce bezpłatne i otwarte dla wszystkich. To 450 m kw. w samym centrum miasta zaprojektowane z myślą o osobach aktywnych. Wewnątrz znajdują się szatnie, szafki, prysznice, duża sala do ćwiczeń z dostępem do różnorodnych akcesoriów treningowych (m.in. maty, kettle, skrzynie, itd.) oraz duża strefa chill.
 
Adidas Runners Warsaw to jednak nie tylko miejsce, to przede wszystkim społeczność. – Jego celem jest zintegrowanie środowiska ludzi, którzy uprawiają sport w Warszawie. Stworzono miejsce, w którym można komfortowo trenować, spotykać się i nawzajem inspirować – mówi Martyna Wiśniewska, kapitan Adidas Runners Warsaw.
 
Można wziąć udział w zróżnicowanych darmowych treningach prowadzonych przez dziewięciu ekspertów Adidas Running. Oprócz treningów biegowych, obywają się również zajęcia ogólnorozwojowe, funkcjonalne oraz joga. Można też po prostu przyjść i ćwiczyć samodzielnie.
 
Każdy może dołączyć do społeczności Adidas Runners!
RUN & TRAIN

Na tym treningu nie zwiększysz swojego tygodniowego kilometrażu, ale poprawisz swoją sprawność oraz technikę biegu. Po 3-4 kilometrach spokojnego truchtu i rozgrzewce będziemy wykonywać ćwiczenia poprawiające koordynację ruchową, sprawność oraz prawidłowy sposób poruszania rąk i nóg podczas biegu. Nie zabraknie też siły biegowej w postaci klasycznych skipów oraz ćwiczeń z własnym obciążeniem ciała. Wzmocnimy mięśnie nóg, rąk, grzbietu i brzucha oraz poprawimy naszą mobilność i stabilność. Na treningu będą wykorzystywane m.in. płotki lekkoatletyczne, gumy i piłki lekarskie, które pomogą Ci podnieść sprawność fizyczną i zniwelować ryzyko kontuzji.

TRENERKA

Iza Parszczyńska

TEMPO RUN

Trening tempowy to bardzo indywidualna sprawa, dlatego trenerzy dobiorą Wam odpowiednią długość, ilość i szybkość odcinków, które będziecie pokonywać. Jest to trening na nieco szybszych prędkościach, ale możecie być pewni, że przynosi same korzyści! Trenerzy będą Was obserwować i motywować.

TRENERZY

Hubert Duklanowski i Edyta Duklanowska

LONG RUN

Jeśli nie wyobrażasz sobie niedzieli bez długiego rozbiegania w jednym tempie to ten trening jest właśnie dla Ciebie. Dzięki prowadzeniu łatwiej będzie Ci utrzymać tempo, a długie rozbieganie nigdy nie będzie monotonne. Celem tego treningu jest poprawienie wytrzymałości, wydolności, ale także miłe spędzenie czasu w gronie innych biegaczy. Rozbieganie poprzedzone będzie krótką rozgrzewką, a zakończone podstawowym rozciąganiem. Do wyboru będą 3 różne tempa biegu:

Grupa 1 – PACER Joanna i Edyta Rybackie
6:30-7:00 (ok. 12 km)
Grupa 2 – PACER Monika Kowal
5:40-6:00 (ok. 16 km)
Grupa3 – PACER Piotr Łobodziński
5:15-5:00 (ok. 20km)

INTERVALS

Interwały cechuje zmienność, dlatego też na naszych treningach będzie ciekawie. To najlepsza pobudka, jaką możesz sobie zafundować w sobotni poranek!

TRENER

Łukasz Oskierko

GIRLS WORKOUT + SPOTKANIE

Poniedziałki należą do Kobiet! Silne, zgrane i uśmiechnięte biegaczki, które motywują się nawzajem.

Brałaś udział w przynajmniej 5 treningach GIRLS WORKOUT od 19 maja? Czas odebrać nagrodę niespodziankę! Po treningu zapraszamy na lampkę prosecco i orzeźwiającą lemoniadę.

YOGA FOR RUNNERS

Zajęcia są oparte o metodę asztanga jogi – jogi dynamicznej, w której sekwencje asan (pozycji ciała) połączone są rytmicznym oddechem, uelastyczniają i wzmacniają ciało jednocześnie poprawiając koncentrację i świadomość ciała. Pozycje stojące i siedzące korzystanie wpływają na wiele aspektów zdrowotnych, a w szczególności dla osób aktywnych fizycznie. Ćwiczenia wykonywane sekwencyjnie dostarczają dużej dawki tlenu i ulgi dla często spiętych i zmęczonych nóg i pleców.  Niezależnie od stopnia elastyczności czy siły każda/każdy z nas może praktykować jogę i czerpać z niej korzyści.

Przed zajęciami warto powstrzymać się od jedzenia przez 2-3 godz. i zadbać o odpowiednie nawodnienie po sesji. W trakcie zajęć unikamy picia, a ćwiczymy na bosaka w wygodnym stroju.

TRENERKA
Marta Szostak

FUNCTIONAL TRAINING

Niech nazwa Was nie odstraszy. To doskonały trening ogólnorozwojowy dla każdego biegacza, który będzie się skupiał na poprawie sprawności ogólnej, poprawie zakresu ruchomości stawów, ale przede wszystkim na zbudowaniu tak potrzebnej siły. Planujemy treningi z ketlami, hantelkami, z wykorzystaniem gum, dużą porcję stabilizacji i sporą dawkę pracy nad charakterem!

TRENER

Julita Kotecka

RECOVERY SESSION

Regeneracja jest równie ważna, co trening. Wykonamy serię ćwiczeń rozciągających i rozluźniających mięśnie. Jeśli startowałeś w niedzielę w zawodach, to te zajęcia są dla Ciebie!

TRENERKA

Iza Parszczyńska

WAKE UP RUN + TESTY BUTÓW

Idealne pobudzenie lepsze niż podwójne espresso – poranny trening. Bieg w tempie dostosowanym do wszystkich uczestników przeplatany ćwiczeniami sprawnościowymi. Trening dla osób początkujących oraz zaawansowanych biegaczy. Poranna dawka aktywności, która sprawi, że Twój dzień stanie się lepszy.

TRENER:
Łukasz Oskierko

Wszelkie szczegóły u nich na fanpage i ZAPISY na stronie:
INFO NA NASZYM FANPAGE:
 Przykładowy kalendarz:
 
Podziel się informacją